Siemandero!
Masakra, jutro jest najgorszy dzień ever! Mamy tak zajedwabiście trudny sprawdzian z soli, że chyba się lepiej nie da. Dajcie spokój ludzie, po kiego grzyba mi to jest? No ale to jest mniejszy problem. W końcu zaczynamy zajęcia fakultatywne z WF-u, to chyba gorsze niż te sole. Mamy tak durne kategorie, że lepiej się nie da ! Wkurza mnie to na maxa ale co mam poradzić? Jestem na bieganiu więc nie ma źle. Ale no proszę was jak można było nie robić tenisa ziemnego? Dziwne ludzie ;D A tak wg rozmawiałam sobie z kumpelą na temat właśnie tenisa i ona se mi pado: -Ja, tenis to taka prościzna, co za filozofia machać paletką. Jak dałam jej potrzymać moją rakietę i kazać odbić piłkę to zmieniła zdanie i powiedziała: -Masz rację, to nie takie łatwe jak się wydaje. I tak nie lubię ludzi którzy rozmawiają na temat na którym się nie znają. Wkurza mnie to poważnie! Mogłabym zabić normalnie. Dobra na dzisiaj to tyle. Do jutra ;3
Piszcie e-maile : cud.malina00@gmail.com !
Pozdro Zią ; *
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz