Siemandero!
Szczerze? mam już dość! Nie chce mi się już chodzić do tej szkoły, najchętniej wyjechałabym gdzieś daleko, żeby uciec od problemów. Ale no muszę skończyć tą głupią szkołę (rok szkolny) i wypocząć na wakacjach. A co do wakacji. Chyba zostaję w domu, nie chce mi się nigdzie wyjeżdżać, na około mnie jest wiele fajnych i ciekawych miejsc do których mogę jechać, rowerem, autobusem, piechtochodem. Mamy z kumpelą plan aby objechać cały nasz powiat, fajna wycieczka ale jest już na grubszą metę i dobrze, lubię jeździć na rowerze. I rolkach. Gram w tenisa ziemnego. I co najlepsze wszyscy się śmieją, bo w ziemnego umiem grać a w ping-ponga to nie. Dziwna przypadłość ale tak jest.
Przez majówkę byłam z Paulą (pozdro Zią ! ) na małych zakupach, i kupiłam sobie so HIPSTA panterkowe spodnie, są po prostu booooskie. Mam zamiar iść kiedyś w nich do szkoły ale to jest tylko zamiar, ale w końcu go wykonam. Kupiłam sobie również trampki, i inne spodnie bo nie mam w czym chodzić. Warszawa za 2 tyg. A ja nie wiem co mam tam wziąć. I mam małą załamkę bo od kilku dni mam złe samopoczucie. Jakoś nie umiem się rozweselić. Jeszcze ta nieszczęsna fizyka. I konkurs z biologi w którym muszę wystartować bo inaczej dupa z piątki na koniec. Jeśli będę miała 4 to źle ze mną. 6 będę miała tylko z artystycznych w sumie, ewentualnie z historii jeśli zdam przywileje które są nudne jak flaki z olejem. Ale co poradzę. Pasek musi być, tylko z 2 czwórkami. Większa ilość nie wchodzi w grę. Jestem zawiedziona bo jakoś nie mam motywacji ostatnio, wena też mi ucieka. a to mi bardzo ułatwia życie. Jestem zabiegana i zakręcona, czasem już gubię głowę. Wszystko kręci się wokół szkoły, i już tym po porostu rzygam, bo nie wiem jak mam to inaczej określić. Zdenerwowałam się aż!
To na dzisiaj tyle, dzięki wam za to że jesteście ze mną.
Alexa ; *
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz