Więc tak, dobra wiem nie rozpoczyna się zdania od więc, ale więc . No i straciłam wątek xd ale no cóż o czym będzie blog parę osób mnie już pytało , więc odpowiadam ;3 o wszystkim na początek może się przedstawię xd
Nazywam się Aleksandra, mówią do mnie Ola (czego nie lubię, ale cóż) , Alex, jak kto lubi. Mam no 15 lat, jestem dosć ogarnięta .xd czy jestem ładna? Sam oceń, zależy od gustu. Co lubię? Narty, tenis ziemny, wodę, psy, piłkę nożną, fb i aska ;p Czy lubię szkołę? Zależy, jest spoko bo są fajni ludzie. Za czym tęsknię? Za wakacjami. Co lubię jeść? Czekoladę i mordoklejki. Czego nie lubię śledzi ;/ Mam znajomych? Tak mam co napewno wyda się dziwne. Jak u mnie z miłością? Jest okej, nie narzekam ;3
No to tyle o mnie wrzucę jeszcze zdjęcie . Hejtujcie, komentujcie, lajkujcie i wg . Alex

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz